maanantai 19. maaliskuuta 2012

Hössötys

Mulla on ollu pahoinvointia nyt kuukauden verran. Yleensä pahoinvointi alkaa helpottaa siinä 12 viikon kohalla, mut mulla se alko vasta sillon ja jatkuu edelleen. Mulla ei oikeestaan oo aamupahoinvointia, vaan koko päivän ajan on oksettava tunne, ja sit välillä laatta lentää.. Neuvolassa mua neuvottiin heti heräämisen jälkeen juomaa tosi kylmää vettä, tai syömään kylmiä hedelmiä. Mä oon koittanu tätä vaihtelevasti mutta ei se oo helpottanu. Tässä sit kai vaan ootellaan koska voi täysin siemauksin alkaa nauttia koko raskaudesta eikä tarvii pelätä pahaa oloa :/


Niin, ja mä en haluais alkaa vielä hössöttää yhtään, mutta en voinu siskon kanssa olla ostamatta muutamaa vaatetta Kaalimadolle, ku me niiin ihastuttiin mm. minipieneen toppaliiviin ja ihaniin ruutuhousuihin :)

3 kommenttia:

  1. Mulla oli sama homma pahoinvoinnin kanssa, se alko rv 14 ja jatkui n. 1kk, kaikki mitä laitoin suuhuni tuli ulos... koitin pahoinvointi rannekettaki mut ei auttanut, vähensin ruoassa suolaa ni alkoi helpottamaan, kannattaa kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos vinkistä! Täytyy kokeilla, oon ihan pulassa tän olon kanssa... :( Hyvä ku sulla helpotti! :)

      Poista
  2. Toivottavasti sullaki helpottais :)!

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen