keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Ihana aurinkoinen vapaapäivä ♥

Moikkeliis! Mä oon tänään viettäny vapaapäivä, tai no siis etäpäivää koulusta. Aurinko on paistanu aamusta asti ja äsken mä avasin terassin oven ja menin paita ylhäällä hetkeks ulos, ja Hertta varmaan aisti auringon koska se aamuisen hiljaiselon jälkeen alko möngertelee hirmusesti :) ♥

Mä myöskin oon siivonnu koko aamun ihan himona, niin hyvä päivä tää on ollu! Äsken kans laitoin facebookiin ekan statuksen liittyen vauvaan, ja hermostuneena oottelen kommentteja näiltä tutummilta ihmisiltä. Tärkeimmille olin tottakai kertonu, mutta ettei muiden tartte ihan yksikseen miettiä mun tilannetta niin laitoin nyt tommosen vähän selventävän päivityksen :P


Ja sitten ongelmiin: kutittaa! Mua kutittaa jokapaikasta kokoajan :D Neuvolassa sanottiin, että jollain vaan tulee ''raskausihottumaa'', siis kutittaa vaan ilman mitään erikoisempaa syytä, eikä oo mitenkään vaarallista. Perusvoidettakin laitan joka ilta mutta auts..! :D Erityisesti mahaa kutittaa kamalasti. On mullaki ongelmat...

Ja sit voisin nyt koittaa tehä tämmösen Q&A-postauksen. Eli multa saa nyt kysyä kaikkea semmosta mikä mietityttää, ja vastailen sit parhaani mukaan :) Ihan mitään intiineimpiä kysymyksiä en toivo! Mutta jos tähän nyt tulis muutama kyssäri ni vastaan mielelläni! :)

9 kommenttia:

  1. heei :) käytittekö ehkäisyä? :) onko vauva siis tyttö? mitä sun vanhemmat sano ku kerroit että ootat vauvaa? entä miten sun ystävät on suhtautunu? poikaystävä?

    VastaaPoista
  2. Toi kutina ei ole kyllä yhtään kivaa :/ Mulla alkoi joskus rv30 jälkeen kutiseen maha ja jalat ihan älyttömästi, raavein ihon vereslihalle eikä siihen kutinaan auttanut mitkään voiteet. Lääkärissäkin kävin, mutta sanoivat vain että olen allerginen raskaudelle :D Maksakokeissakin kävin kahdesti, mutta niissä ei näkynyt mitään. Ja niinhän ne kutinat loppuikin synnytyksen jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin eli en huolestu, kutisen sit ehkä loppuajan mut sittenpä helpottaa!:) kiitos vastauksesta!

      Poista
  3. millaisen tulevaisuuden kuvittelet pienelle perheellenne? mihin ammattiin haluaisit valmistua? oletteko suunnitelleet kihloja/naimisiin menemistä? haaveiletko jo hankkivasi lapsellesi sisaruksia? vaihteleeko raskaana ollessa mielialat paljon?

    VastaaPoista
  4. Meepä tsekkaamaan maksa-arvot, jos et ole sitä vielä tehnyt! Saattaa toi kutina johtua jostain maksaongelmista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kysäsin siellä neuvolassa muutama päivä sitten et voisko johtua jostai maksaongelmista, mutta kuulemma sillon kutisee vaan kämmenet, joten ei syytä huoleen:) mutta kai niissä testeissä vois käydä!

      Poista
  5. -Millainen ihminen olet omasta mielestäsi?
    -Poltatko/juotko tai poltitko/joitko ennen rauskautta?
    -Millaisista tyttöjen nimistä pidät tällä hetkellä?
    -Mitä tv-ohjelmia seuraat?
    -Kuinka paljon vauvan syntymä jännittää?
    (:

    VastaaPoista
  6. Muutatteko poikaystäväsi kanssa yhteen kun vauva syntyy,vai asutteko perheesi luona?
    Miten vanhempasi ottivat raskautesi?
    Harkitsitko missään vaiheessa aborttia/adoptiota,vai päätitkö heti että pidät vauvan?
    Kumpaa toivot enemmän tyttöä vai poikaa?
    Oletko päättänyt nimen/nimet jo?
    Oletko miettinyt nimiä molemmille sukupuolille,vai elätkö luulossa että tulee tyttö?

    Siinä on pari kysymystä :)

    VastaaPoista
  7. Iho kutisee, kun se venyy! Muaki kutitti mahaa tosi paljon ja välillä muualtakin. Auttaa kyl kun rasvaa aamuin illoin:)

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen