keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Maha ja uusia pikkukuteita

Moikka! Tästä tuleekin suureks osaks ihan vaan kuvapostaus, koska kuvat kertoo enemmän ku mitä mä osaisin selittää.

Mä oon siis audiovisuaalisen viestinnän linjalla amiksessa, ja oon aika visuaalinen tyyppi. Varsinkin kuvauksessa mulla on oma tyyli, mun kuvien täytyy olla just eikä melkeen . Yritin äsken pakottaa broidia ottamaan musta jonkunnäköistä päivän asu-kuvaa, mutta ei siitä tullu mitään. Sitä ei vaan vois vähempää kiinnostaa valokuvaaminen tai mun visiot. Se ei osaa sommitella eikä tarkentaa siihen mihin mä pyydän. Joten mä jouduin ite ottamaan tollasia tosi huonoja kuvia. Harmi :( Samalla näkyy myös maha, joka kasvaa nyt pikkuhiljaa, kun pahin pyrähdys on ohi!


rv 23+6

Meille on myös ihan lyhyen ajan sisällä kerääntyny taas paljon uusia vaatteita pikkuiselle. Tätä menoa me hukutaan vauvanvaatteisiin! Tuleva nanna vaan on liian innokas ostelemaan...






Ja meidän pitäis nyt käydä joku päivä Ikeassa ostamassa hoitopöytä ja sänky, samaa sarjaa. Sit alkaakin jo näyttää aika hyvältä kamojen hankintojen suhteen! :)

7 kommenttia:

  1. Sulla se ihana maha onkii! :)) ja kivoja vaatteita! :) must tuntuu et mäkii hukun noihin vauvan vaatteisii, varsinkii jos tätä menoo niit ostelen..:D nyt oli kyl pakko ostaa tänää pari vaaleensinistä bodyy,ku sai tietää sukupuolenkii ;) <3

    VastaaPoista
  2. söpö maha :) ja ihanii vaatteita :)

    - http://kixi-w.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihana massu <3 :) te tosiaa hukutte noihin vaatteisii, mut minkäs voi jos on kiva ostella vaatteita. Oisin varmaa ite ihan samanlainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ja jos tytsy tulee yhtään äitiinsä ni meille on tulossa melkoinen sottapytty, joten hyvä että on sit vaihtovaatteita..!

      Poista
    2. Nonnih! :D Voi että ku ootan jo sun puolestaki et laps syntyy ja pääsee testailee noit kaikkii söpöyksii :)

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen