tiistai 7. toukokuuta 2013

Tyhmä täytepostaus

Ciao! En ole kolmeen päivään päässyt koneelle, ja mulla on nyt jo hirveät vieroitusoireet! Eilen käytiin ostamassa netti, ja käyttöön me saadaan se vasta kahden viikon päästä, JAIKS! Poikettiin Hennin kanssa kylään tänne mun porukoille ja nyt pääsinkin vastaamaan teidän kommentteihin ja ilmoittamaan tulevasta kaksviikkoainstagramkuvia-ryöpystä. Yritän siis päivitellä puhelimella kuulumisia, tosin sekin on vaikeeta koska mun phonen netti ei siis toimi meillä kotona. Parvekkeellakin yhteys pätkii, mutta ainakin mä pääsen kurkkaamaan facebookin aina välillä, jee!

Muttatuotanoin. Oikeastaan tulin kertomaan näistä ekoista päivistä uudessa kämpässä. Lyhyesti ja ytimekkäästi: hienosti on mennyt. Henni viihtyy kotonaan valtavan hyvin! Hän on myös näiden parin päivän aikana muuttunut hirveästi, ja vaikuttaa paljon isommalta tytöltä. Nuhaa on vielä hiukan, mutta se ei ole ollenkaan estänyt menoa. Mulla taas on aivan jäätävä olo, ja veto on ihan pois. Huomenna kuitenkin me yritetään lähteä leikkipuistoon ja jätskikiskalle (toivottavasti oot Vepa töissä!!), koska huomiseksi on luvattu niin kaunista säätä, ja sekä leikkipuisto että kiska ovat ihan lähellä meidän kotia :-)
Pieni potilas nukahti kesken lastenohjelmien ♥
 
Henskusta on tullut muuten ihan isin tyttö! Mikko on ollut nyt perjantaista asti lomalla, ja vasta ensi viikolla Mikkonen menee takaisin töihin. Henni haluaisi kokoajan leikkiä vaan isin kanssa ja mulla olisi ollut kamerassa niin liikkiskuvia noista kahdesta hengailemassa yhdessä, mutta prkle kun menin unohtamaan kameran kotiin, enkä nyt saa liitettyä niitä tähän postaukseen! Mur! No, ehkä mä saan julkaistua ne vielä joskus, hope so. Nyt pikkulikka heräsi päikkäreiltä, ja me mennään välipalalle, näkemisiin taas :-)


2 kommenttia:

  1. Milloin ihania kuulumisianne?:)

    VastaaPoista
  2. HEiPPA!
    Törmäsin blogiisi ja luin sen kertaheitolla lähes läpi. Tykkään tosi paljon!!

    Toivepostaus: videoita!
    Miten raskaus sai alkunsa? Oliko yllättys vai yritys?

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen