tiistai 25. helmikuuta 2014

Mitä puoltoistavuotias beibi duunaa?

Mun runosuoni ei oo sykkiny nyt hetkeen ja mä oon valinnu postaamattomuuden sen sijaan että ähertäisin väkisin jotain tylsää, kiusallisen tuntuista tekstiä, koska sellasta ei oo kenenkään kiva lukea. Inspis tekee kuitenkin pikkuhiljaa paluutaan ja kerrottavaa ja kuvia on kertynyt hirrrveesti! Hiljaisuusputki katkeaa tänään, koska halusin tulla höpöttelemään meidän 1,5-vuotiaan kuulumisia tänään napsahti ikää mittariin siis puoltoistavuotta ja mamille iski nyt niinku ihan järkky ikäkriisi! Mä yhä useemmin vaan katselen tota maailman rakkainta pelletaaperoa ja siis äh, emmää osaa pukea tätä sanoiksi. Rakastan mun hassua pelletaaperoa.  Henni on tosi persoonallinen tapaus ja mä aattelin nyt taas vaihteeks kertoa hänen viimeaikaisia hassutuksiaan ja kuulumisia! 


Henniltä jäi tutti pois noin kuukausi sitten. Me tajuttiin yhtenä päivänä et hei, tuttia ei oo käytetty pitkään aikaan. Ollaan pärjätty loistavasti ilmankin! Joskus kun Hennula löytää jostain tutin, hän nappaa sen salamana suuhunsa mutta ei reagoi mitenkään kun se otetaan pois. 


Uhmatuhmasta on nyt näkynyt pieniä merkkejä; muutama päivä sitten tyttö sai kamalan raivarin kun kiellettiin ottamasta likaisia haarukoita tiskikoneesta: hän pyöri lattialla, huusi "äittäää" ja työnsi mut  pois kun yritin lohduttaa. Aikansa pyörittyään kiukuttelija nukahti kesken pyörimisen. Menispä kaikki (tulevat) raivarit yhtä helposti ohi. Nyt tytteli on myös oppinut laittamaan kädet puuskaan ja silloin tällöin hän esittää olevansa vihainen.
Jos sä et ole vielä nähnyt TÄTÄ hassutteluvideota, niin suosittelen että käyt kurkkaamassa sitä! Sen pitäis näkyä, vaikka ette Instagram-tunnuksia omistaiskaan :) Se on kuulemma saanut monet nauramaan ja siitä saa pienen käsityksen siitä kuinka pelle Hennula on! :D Kannattaa muutenkin seurata FBssä ja IGssä (@essipsi) jos haluaa nähdä kuvia ja vitskuja useammin!

Hennula apinoi hirveästi meidän tekemisiä! Tässä vain yksi esimerkki pienen neitosen päähänpistoista: hän on nähnyt yhden ainoan kerran kun mä työntelen kynsinauhoja manikyyritikulla, mutta yhtenä päivänä hän itsekseen löysi tikun jostain ja laittoi kaikkien sormien ja varpaiden kynsinauhat kuntoon.
 Henni on alkanut nyt pälpättää kovasti lyhyen ajan sisällä. Oikeita sanoja hän nappaa lennosta tosi paljon ja omaa kieltään hän puhuu ihanasti. On niin kiva kuunnella kun automatkoilla takapenkiltä kuuluu jännittävää, vaihtelevaa höpötystä ja ihmettelyä!


Mua itteeni kauhistuttaa et tää postaus ei ollut visuaalisesti kovinkaan kaunis ja tässä on kännykkäkuvia ja kamerankuvia sekaisin mut ei voi mitään, halusin jakaa näitä teille siitä huolimatta! Mun mielestä muutenkin kuvan tunnelma on laatua tärkeämpää ;) Meillä on muuten neukku perjantaina ja mä ootan sitä ihan hirveesti! Mä en tiedä yhtään et mitä tän ikäisen pitäis osata joten on kiva päästä kuulemaan :)

2 kommenttia:

  1. ai kauhee miten aika menee nopsaan! teidän tyttö on kyllä melkoinen söpöli :') ja pakko sanoa, että katsoin kyllä tuon videon monta kertaa uudelleen ja joka kerta se vaan nauratti :-D
    ihanaa kun palasit taas kirjoittelemaan! :-)

    VastaaPoista
  2. Oli aivan ihana postaus, ja siis visuaalisestikin mun mielestä tosi hieno! Ei se kuvien laatu sillä tavalla määritä sitä että onko kuva hyvä, vaan juurikin se tunnelma siinä kuvassa. :) Ihana postaus ja Henni on kyllä niin ihana kans!

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen