torstai 2. huhtikuuta 2015

#easter

Pääsiäinen jo, huiiii! Ja pääsiäisloma! Mä oon ollu koko viikon vatsataudissa kotona. Hennuli on ollu hoidossa normaalisti ja kotona hän on sit silitelly mun selkää ku mä oon yrppäilly. Hensku on nyt oppinu oma-aloitteisesti osoittamaan hellyyttä ja aina hoidon jälkeen kuulee "äiti mulla oli sua ikävä, mä rakastan sua!" sun muuta sellasta ihanaa ja se saa aina hymyilemään! Mä ihmettelin ja hehkuttelin pari postausta taaksepäin kuinka iso tyttö mulla jo on ja se vaan jaksaa ihmetyttää koko ajan. Kyllä te mammat varmasti tiiätte, sitä vaan ihmettelee kun yhtäkkiä pystyy jo keskustelemaan sen naperonsa kanssa kunnolla ja seuraavassa hetkessä se kiikuttaa hoidosta kotiin ylpeenä tekemiänsä pääsiäiskoristeita! Emmääkestä, niin liikkistä!

Mua vähän harmittaa kun mä en osaa pukea meidän arkea sanoiksi! Se tuntuu jotenkin tosi vaikeelta, ku mä päivitän instaa aika tiuhaan tahtiin ja  yleensä kirjoitan niiden kuvien yhteyteen kuulumisia ja pikkustooreja. Ja musta on aina ihanaa kun sinne instan puolelle eksyy meidän arjesta kiinnostuneita tyyppejä! Vaiks blogi elää hiljaiseloa, insta elää ♥ Instagram: @essipsi

Mul on ollu nyt vähän aikaansaamaton ja vetämätön olo vaikka ihana kevät tekee tuloaan. Paineet ei vaan helpota ja musta tuntuu, että moni asia puskee päälle samaan aikaan. Inhottavaa, mut mä tykkään ajatella tosi positiivisesti ja tiiän että tääkin tästä helpottaa ajallaan. Keväälle on suunnitelmia ja mä oon innoissani niistä ja tulevaisuudesta yleensäkin! Siitä haluaisin kans kirjoittaa kunhan kerkeän. Nyt mä alan tehdä jotain josta tiedän saavani taas uutta potkua, nimittäin hankkiudun eroon ylimääräisestä krääsästä! Esimerkiks hattuhylly huutaa läpikäymistä, erilaisia pipoja on kymmeniä ja nyt niistä voi jo ainakin suurimman osan laittaa piiloon! Ciao!


1 kommenttia:

  1. Ihania pääsiäisjuttuja <3 ja mustaki on ihanaa ku Hugesta on tullu jo niin iso että sen kanssa voi kans jo jotaki höpistä ja iha erilailla tehäkki juttuja!

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen