perjantai 24. heinäkuuta 2015

Huonoista latvoista eroon viidessä minuutissa

Sekoita hoitoainetta, kananmunan valkuainen, piimää, hattivatin kyyneliä ja jotain muuta yhtä urbaania halvassa muovikipossa ja viskaa koko moska roskiin. Nappaa sen sijaan käteesi sakset ja nipsaise ne huonot latvat pois. Aloita hiusten kasvattaminen alusta ja panosta tällä kertaa hiusten hoitamiseen, niinkuin minäkin aion nyt tehdä. 

Eli siis anteeksi, ei mulla oikeesti oo mitään ihmeparannusta, mutta mun mielestä leikkaaminenkaan ei aina ole pahasta. Menetin tässä eräänä iltana hermoni hampputukkani kanssa ja siitä se ajatus sitten lähti. Keittiösakset käteen ja naps. Kolmella napsauksella sain uuden, kerrostetun kampauksen. Mä voisin melkeen sanoa, etten oo ikinä ollu näin tyytyväinen mun tukkaan. En minkään kampaajakäynninkään jälkeen! Tämä tuntuu nyt niiin vahvalta ja pehmeeltä ja ah, tästä on hyvä lähteä kasvattamaan uutta kuontaloa. Ja kerrostuskin onnistui vahingossa hyvin! Toteutin tämän niin, että heilautin pääni alaspäin, pidin hiuksia ikäänkuin ponnarilla ja leikkasin sen ponnarin pois. Ja tadaa, kerrostukset tuli siinä. Tasottelin latvoja parilla nipsauksella ja valmista tuli! Pituutta lähti noin 20 senttiä. 

Lähdin koko hommaan mukaan ihan vaan ajatellen, että miksipä ei, hiukset on uusiutuva luonnonvaraa. Mun maailmaa ei olisi kaatanut vaikka koko operaatio olis mennyt mönkään. Vaihtelu virkistää ja mä tykkään enemmän näistä hyväkuntoisista, astetta lyhyemmistä hiuksista kuin pitkästä, kuivasta hamppukasasta. Eli jos sulle iskee tylsyys kotona ja haluat vähän jännitystä elämään ni ei muutakun sakset käteen ja taiteilemaan! Hyvää yötä!

3 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen