perjantai 4. joulukuuta 2015

Kahvikuorinta

Mussa on kaksi puolta: kaunotar ja hirviö. Mä näytän aina joko prinsessalta tai vaihtoehtoisesti ihan seinästärevityltä, en oo löytäny vielä sellaista kultaista keskitietä. Mä tykkään näyttää hyvältä koska tiedän sen vaikuttavan mun mielialaan tosi paljon. En kuitenkaan ole sitä sorttia, joka jaksais loputtomasti panostaa ulkonäköönsä. Nappaan aina välillä jonkun helpon kauneusvinkin itselleni ja viimeisin villitys taitaa olla tämä kahvikuorinta. Parhaat vinkit on sellaisia, jotka voi vaikka heti toteuttaa kotona. Jos sulla on siellä kahvia, niin miksipä et kokeilis?

Käytetyt kahvinporot on loistavaa kuorintakamaa ku lorautat niiden sekaan vähän öljyä.  Kokeile vaikka. Pliis. Mä oon ainakin ihan koukussa! En juuri muuta käytäkään. Kuorinnan jälkeen jotain ihanan tuoksuista rasvaa päälle ja avot, sää olet yhtä vauvanpeppua koko tyyppi! Tiedättekste sen tunteen, kun on silkinpehmeät vastasheivatut sääret ja pääsette uusiin lakanoihin? Mun mielestä se on aika priceless. Se käy ihan hemmottelusta!








0 kommenttia:

Lähetä kommentti

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen