torstai 4. helmikuuta 2016

Our trip to Alcatraz

Mulla ja Henskulla on kova reissukuume, eikä lomakuvien tsiigailu ainakaan auta asiaa. Ai että kun pääsiskin vaihtamaan maisemaa hetkeks! Me oltiin siis viime kesäkuussa kuukauden mittaisella reissulla jenkeissä. Pari viikkoa Havaijilla, viikko Los Angelesissa ja vähän vajaa viikko San Franciscossa. Bloggailu ei kesällä maistunut, joten nää reissupostaukset jäi kokonaan pois. Pari tynkää Havaijipostausta julkaisin, niihin pääset tästä ja tästä. Nyt mulla on sunnitteilla muutamia reissupostauksia, mutta kuvat on vähän hakusessa. Mä oon tallentanut niitä niin monille tikuille, tyhmäminä!

Ajattelin aloittaa muutamalla sanalla Alcatrazista, jossa käytiin yhtenä Frisco-päivänämme. No kuten arvata saattaa, se oli makeeta! Mä kuitenkin odotin ehkä vähän enemmän sellaista selkäpiitä karmivaa fiilistä. Kierreltiin saarella vapaasti ja "main prisoniin" mennessä saatiin kuulokkeet ja nauhurit, jotka opasti meidät läpi vankilan. Nauhalta kuului tarina yhdestä pakoyrityksestä ja liikuttiin selliltä sellille kuunnellen tapahtumia. Mä tykkäsin siitä! Se loi hienosti tunnelmaa kun kuuli, mitä missäkin kohdassa on tapahtunu. Tarina kerrottiin siis ikäänkuin sä olisit ollu mukana hetkessä. Kalterit kolisi ja ihmiset huusi taustalla. Jänskää!

Alcatraz-saarella oli ihan hirmu kylmä! Siellä sai hytistä pipo ja takki päällä. Hensku sai muistoksi vankilapipon ja kuten aikoinaan instaankin kirjoitin, tuskin tulee Nummelassa vastaan kovin montaa kolmevuotiasta jolla on samanlainen pipo. Hensku hengaili siellä pipo päässä ja komea nuorimies tuli sanomaan "I love that swag!". #henniswääääg! 

Mä en keksi enää muuta sanottavaa kuIn #reissukuume. Haluun maailmalle! 

2 kommenttia:

  1. Miten sulla on varaa reissata noin paljon??

    VastaaPoista
  2. Pidän raha-asiat poissa blogista :) nyt ei kyllä ookkaan varaa, mutta saahan siitä haaveilla!

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen