keskiviikko 18. toukokuuta 2016

#TOOTD

Oho, mä oon ihan hämmentynyt siitä miten paljon jengiä eilinen tinderpostaus veti puoleensa! Nyt vaan toivotaan, että joku sai siitä jotain irti. Ja iso kiitos kaikille muikkeleille jotka jatkoi ohjeita vielä kommenttiboksissa, nyt on miesten hyvä lähteä tintsuilemaan!

Mun koulu on tavallaan jo loppunut, edessä on enää todistustenjako ja valmistujaisjuhlat ja sen semmoista. Kesätyöt alkaa enskuussa ja toivon hartaasti, että samasta paikasta lohkeis vakipaikka syksyllä. Mä olisin niin ikionnellinen, voitteko pitää mulle peukkuja!? Oon stressannu näitä työjuttuja ihan sikkenä, mut nyt tuntuu et asiat alkaa järjestyä. Kaikki näyttää hyvältä! Kesälle on kivoja suunnitelmia ja mun työmotivaatio on tosi korkealla, antakaa mun tehdä töitä!



Eilen otettiin toisistamme asukuvia kun pampula on nyt niiin innostunu kuvailemisesta. Mä voisin tehdä erikseen Hennin kuvittaman postauksen. Mun kamerasta löytyy aina välillä ihmeellisiä kuvia ja ne ilmestyy sinne huomaamatta. Koin yhtenä päivänä järkytyksen kun huomasin kuvan, jossa olin ottamassa jotain uunista ja siinä pyllistin kameralle ja mun peppu näytti maailman suurimmalta koska se kuva oli otettu vähän alaviistosti, pampulan näkökulmasta. Sisko nauroi ratketakseen kun näytin sen kuvan. Hennin taiteellinen näkemys? 

Tänään illalla on Hennin kevätjuhla! Pampulat on harjoitellu ahkerasti esitystään ja oon ihan innoissani ja pidän peukkuja lasten puolesta ettei jännitys veis voittoa vaan kaikki vois nauttia laulamisesta ja tanssimisesta Illan asusta saattaa tulla pieni kiista kun meillä on vähän eri näkemykset: Henni äänestää Elsa-mekkoa ja mun ääni menee sellaiselle ihanalle peplum-mekolle. Yritän vedota siihen, että Elsa-mekossa voi kompastua, mutta saa nähdä mihin päädytään. 

2 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen