maanantai 13. kesäkuuta 2016

Tärpit tyttöjen kesämuotiin

päähuivit. MÄ OLEN NIIN IHASTUNUT NÄIHIN! Mutta silti Hennillä ei vielä ole ainuttakaan. Mä en oikein tiedä mistä aloittaisin näiden etsinnän.
Vasen kuva täältä ja oikea kuva täältä


kimonot. Rakastan kimonoita itselläni ja pampulallekin aion etsiä muutaman. Jos aurinko porottaa niin on hyvä vetää tällänen ohkanen suoja lapsen harteille!
Vasen kuva täältä ja oikea kuva täältä

 trooppiset kuosit. Mä tykkään mustavalkoisesta, mutta mun mielestä kesään kuuluu värit. Ananasta, palmuja, kaktuksia, isoja värikkäitä kukkia ja flamingoja. Näistä tulee niin vahvasti Havaiji mieleen että mun on pakko tykätä näistä!
Ananasuikkari täältä, kultaiset sandaalit täältä
Vesimeloniuikkari täältä, tennarit täältä

Sellaiselta näyttää pampulan unelmavaatekaappi kesäksi. Näistä ideoista on hyvä lähteä liikkeelle! Oliks tässä jotain, joka iski teihin? Mun pitäis tehdä laaja vaateinventaario meidän kummankin vaatteille mut se tuntuu ylivoimaisen suurelta projektilta. Tosin, sitten kun mä oon hankkiutunu vanhoista kuteista eroon, voin antaa itelleni luvan uudistaa vaatevalikoimaa!

Hei ainiin, mua voi seurata Pinterestissäkin! Sieltäkin löydyn nimimerkillä essipsi. Mä oon koukussa pinterestiin, mulla on siellä tauluja mm. lasten ja aikuisten muodista, sisustamisesta, äitiydestä ja kaikesta muusta sellaisesta joka muutenkin kuuluu meidän arkeen.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen